Min blogg fyller två år

HEJ!
Idag den 29 mars 2013 fyller min blogg två år! Sjukt, det har redan gått två år, känns som förra månaden...hehe
Tänk att jag förr förra året satt hemma och bestämde mig för att blogga och dessutom med bloggnamnet Saraselmans.blogg.se
 
Hoppas det blir flera år till!!! Ska blogga i tre år till, vi får se om det blir så!
Iallafall nu sitter jag och packar, snart är det dags! I morgon bitti klockan fyra kommer taxin och hämtar oss så klockan tre inatt/morgon måste jag upp, tidiiigt men det blir najs sen haha!
 
Kram 
Sara
Bilden tagen förra året den 29 mars, idag är det samma dag men bloggen fyller två år istället! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg

Svar: KUL! :)
Sara Selman

2013-04-01 @ 23:26:14
Postat av: alic

har du ingen syster elr bror. kan du vissa alla dina naglak

2013-04-05 @ 11:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0