Veckans outfits

 
-Monday outfit
Hollister jeans, Vila kofta/tröja, iPhone bling case, CK klocka
 
-Tuesday outifit
Barbour Väst, Hm tröja, Hollister jeans, CK  klocka , iPhone case black
 
-Wednesday outfit
Hm jeans, CK klocka, Mark Spencer tröja, iPhone bling case
 
-Thursday outfit
Hollister jeans, Ralph lauren tröja, Vila tröja  CK klocka, iPhone bling case
 
-Friday outfit
Hollister jeans, Juicy Couture hoodie/tröja, CK klocka, iPhone bling case
 
 
Hej igen alla bloggläsare! 
I det här inlägget kommer ni få se vad jag har haft på mig under hela veckan, som har gått kan man säga. 
Jag har lagt ner tid till att fota varje outfit och nu hade jag tänk att visa var allt kommer ifrån.
Hoppas ni gillar min idé! Isåfall kan jag göra fler...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

omfg vaaa fina outfits!!!!!! vill se mer fiinis

2013-01-27 @ 18:37:28
Postat av: Impashion

Tack sötis!
Du är fin du med, verkligen.
Jätte fin blogg och super fina outfits, lycka till med bloggen

Svar: Taccccck!
Sara Selman

2013-01-27 @ 18:38:58
URL: http://impashion.blogg.se
Postat av: Claudia

damn!! vart kommer mark spencer tröjan och juisy couturi ifrån?

Svar: Köpta utomlands, usa
Sara Selman

2013-01-27 @ 18:39:55
Postat av: Victoria

Fin barbour väst! Kan man få se den på också med hela outfiten???
Gör fleraaa

Svar: Tack tack och tack! Japp, ska försöka
Sara Selman

2013-01-27 @ 18:41:21
URL: http://cashforfire.devote.se
Postat av: Amanda

Hur ser du ut när du sminkar dig jätte mycket? Verkar vara sjukt fint som typ alla turkiska människor och georgier, du ät väl därifrån? Turk elr?

Svar: Haha det var en underlig fråga, men tack så mycket! Kan kanske göra ett inlägg om det
Sara Selman

2013-01-27 @ 20:08:43
Postat av: Sofia

älskar din blogg, älskar diig!

Svar: Tack, blir så glad!
Sara Selman

2013-01-27 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0