The school day is finally over!

 
Hej!
Gick till skolan som vanligt, gick på alla lektioner och nu sitter jag hemma. Nu är måndagen över, iallafall från skolan! That's good!
 
Jag har två prov till den här veckan, matte prov & franska prov. Det går nog bra hoppas jag, måste bara plugga lite extra. Men båda är inte förs senare i veckan så det är väldigt bra.
Anyway, om jag hinner så kan jag göra om mina naglar & ja, jag kan visa bild! Men, bara om jag har tid att fixa om dem, lovar inget.
 
Ha en fortsatt mysig måndag! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KandyKupps

Snygg bild! :D

Svar: Tack! :)
Sara Selman

2013-02-12 @ 11:21:17
URL: http://kandykupps.webblogg.se
Postat av: Anonym

vISA ALLA dina naglar

2013-02-12 @ 23:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0