Bäst

Hej alla bloggläsare!
Det är lördag idag och jag ska snart iväg till en vän för en liten kväll tillsammans. Det ska bli kul! Det är så himla skönt att vi har lov nu, lovet har inte änns börjat, så det känns så himla skönt att kunna ta det lungt innan lovet. På onsdag åker jag till min moster och min kusin till Göteborg, jag kommer hem på söndag. Det är bra att jag får några dagar hemma och några dagar borta. Vi hörs nog där också, men det är inte förs på onsdag.
 
En annan sak är att jag har köpt in lite inredning till mitt rum. Men det är inte klart än, det behövs lite fler saker så som matta, lampa och dekorationer. Men jag visar bild i ett inlägg när det är klart, men det lär ta ett tag! Jag är rätt så nöjd hittills.
 
Har en mysig eller rolig lördag
Hörs

Kommentarer
Postat av: Sofia

snälla kan inte du visa ditt rum ändå, tipsa om inrening saker man ka ha tll sitt rum snälaaa please

2013-02-24 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0