Answers

Här kommer några svar till er bloggläsare och främs till er som har ställt dem under vissa inlägg då och då. Jag tänker du svara på alla som jag kan svara på, hoppas ni får svar på allt!
 
Sofia
snälla kan inte du visa ditt rum ändå, tipsa om inrening saker man ka ha tll sitt rum snälaaa please
Svar: Jag kan visa mitt rum när det är klart, eller när jag har köpt all inredning. Det kommer snart, så fort jag fixat allt!
 
Anonym
vISA ALLA dina naglar
Svar: Jag antar att du menar alla mina nagellack, visst kan jag det. Jag fixar ett inlägg snart om mina nagellack.
 
Elin
Kan du visa vad du har i din väska? 
Du är så fin, jag älskar ditt hår!!!
Svar: Jag kan göra ett inlägg om det, Tack så mycket!! 
 
Victoria
Fin barbour väst! Kan man få se den på också med hela outfiten??? 
Gör fleraaa
Svar: Tack! Ja, jag kan fixa en outfit med västen och tips om hur man kan matcha den. Jag kan försöka göra flera veckans outfit. 
 
Felicia
snälla kan du tipsa om outfits??? skulle vara
snällt,pösss <33
Svar: Visst kan jag det! Kram!!
 
Anonym
åh så fin du är sara!! Kan duskriva din önskelista? :) 
Svar: Taack! Jag fyller inte år på ett bra tag men jag antar du menar en lista jag bara har just nu? Ja isåfall, Alexander Mcqueen scarf, Rosa väska, Guld smycken & en militär grön skjorta. Kan göra ett inlägg om det, för listan är lång, så kan visa bilder och skriva fler. Kram!
 
Anonym
Kan du snälla snälla fortsätta blogga !!! Jag vill verkligen det , du är så fin och saknar dina outfits och mode bilder :( 
Såå fin är du
Svar: Det var en snäll kommentar, tack såå mycket!! Jag ska fixa det, det är bara skolan som tar över. Men det kommer. Jag har ju börjat blogga lite oftare... :) Kram!
 

Vi avslutar detta inlägg och jag kanske gör fler sånna här, om det är bra för er? Eller ska jag svara i ett speciellt inlägg för bara personen? Ha en bra dag!
 
-Sara 
 

 

Kommentarer
Postat av: -A

Fortsätt med sånna här inlägg!!

• Vad har du för shampoo och balsam? Hur ofta tvättar du ditt vackra hår?

2013-02-28 @ 18:54:08
Postat av: Estelle

sARA, kan du visa alla dina nagellack?

2013-03-01 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0