Back on track på riktigt!

Mår så dåligt över att jag inte har bloggat. Det har gått många dagar och inget inlägg har skrivits på bloggen. Men jag är redo på nytt!
 
Hej bloggen nu sitter jag i mitt rum och skriver av mig. Jag ska blogga nu, ett inlägg varje dag iallafall. Hinner jag inte så ska jag tidsnställa inlägg åt er då & då. Vill verkligen blogga, det är så kul. Nu kör jag!
 
Jag kommer börja videoblogga, kommer göra mitt första videoinlägg såklart först. Men vet ni vad? Jag har redan redigerat och filmat klart mitt första videoinlägg. Det är en room tour på mitt rum, kommer kännas så kul att äntligen lägga upp på bloggen! Kommer även videoblogga mer om t.ex. outfits , tips , nageldesign osv. Tipsa om vad jag kan videoblogga. Jag är så taggad! 
 
När man kommer tillbaka och bloggar mer så kommer man med 100% energi, vilket jag har gjort nu.
Hoppas ni läser det här nu också, det skulle uppskattas såå mycket.
Har en super bra söndag!
Sara
Här är två bilder jag nyss tog!

Kommentarer
Postat av: Claudia

omg vad kul, längtarrrr!!

2013-04-14 @ 21:51:10
Postat av: emmaa

gör fler outfit plzzz

2013-04-17 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0