Spring 2012

Hej !
Våren är här nu, känns as skönt ju!!
Så, för att välkomna våren och bli mer taggad till skolan, kan man klä upp sig snyggt och trendigt, right?

Jag har fått in mig inspiration och uppfattat vårens chic det här året, Pastell färger och mönstrade färger, that's it!

Jag har gjort collaget nu, och det är bara att kolla och få massa idéer ...
Jag tänkte kort tipsa lite saker som man kan matcha med:

• Skinnjacka , rosa tröja under, Brillor , rosa väska, ring halsband och kängor/converse

- För att snygga till din outfit med färglada färger , tex, rosa väska till svart outfit!

• Kappa , mönstrat scarf , lila tröja, Virkad väst, Brillor , Svarta kängor

- Slapp stil , Kappan med mönstrade scarfen är bara för snyggt

• Jeans Jacka , svart tröja under, lila byxor , Brillor , Rosa väska, mönstrat scarf & converse

- Stick ut med olika färger och du är snyyyg!

Så, det här var 3 outfits exempel man kan matcha ihop, enkelt och överdrivet snyggt!!

Hoppas ni gilla det, har redan börjat skriva in min klädlista, mycket snygga kläder!

Spring 2012 har bara börjat, ha det bra !
S4R4


Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte göra fler collage? :)

2012-03-15 @ 19:32:23
Postat av: ilaf

Halsbandet från zara vill jag ha! Hur mycket kostar den :)?!

2012-03-16 @ 12:09:50
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0