Sara Selman

Godmorgon alla bloggläsare , måste säga en sak, läs!

Jag har alltid villat satsa på en annorlunda blogg än bara att skriva vad jag har gjort idag osv, jag vill försöka förvandla min blogg till bara mode & andra saker jag gillar...
Så när jag någon gång( Kanske inte händer heller haha) "känd" genom bloggen då, ska man förstå vad jag har för mål med bloggen och vad jag vill visa och det jag gillar att göra...

Det ska inte bara vara, Sara Selman en helt vanlig 13-åring som bloggar vanligt, så vill inte jag har det!
Ville bara säga det här till er bloggläsare, så ni vet!

Jag har sjunkit lite, det har blivit mest vardagliga inlägg, vad jag har gjort under dagen ...
Det klart ibland kan jag såklart göra det!

Men nu bloggen, nu ska jag börja foto mer, dagens outfit mer, nagel designer mer, så fort jag är igång och har allt jag behöver!

Om ni inte orkar läsa så kan ni bara strunta i det, men skulle uppskattas så ni vet vem jag vill vara här på bloggen

S4R4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0