Tankar

Jag har tänkt över det här länge...
Hur ska jag göra?
Är det änns någon mening och blogga om det ändå är så få som kollar?
Jag vill ju att fler olika andra ska kolla, det klart ibland är det kul att dom närmsta vännerna kollar , men man vill ju ha fler...
Jag vill inte sluta blogga men har tänkt över det här många gånger , vill ha mer läsare , vill att fler ska kolla...
Det känns lite som att det inte är kul när det bara är få som kollar och jag näästan vet vilka, men ibland går det upp och ibland ner, det har vart nere i många dagar nu , flera veckor...
Det hjälper faktiskt inte heller så mycket om jag ska blogga 3 inlägg per dag, jag får ju inte fler som kollar för det...
Ville bara säga det här, men, jag har en liten plan , hoppas det funkar men jag måste kämpa för att den ska funka också...


S4R4


Kommentarer
Postat av: Cecilia liv

Sant tjejen!

Det är bra , kämpa på, så får du allt du vill ha!

2012-06-03 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0