Summer look!

Hej bloggen!
I sommar är det inne med vackra starka sommarfärger och pastellfärger.
Jag passar bra i starka färger eftersom att jag har mörkt hår och är rätt så brun.

Har letat länge efter den här outfiten som är på bilden, har oranga shorts som jag köpt nyligen ...men är nu ute efter en blå blus/skjorta det är jätte fint med shorts eller jeans, måste bara hitta en också i någon affär...

Jag skulle bära den som på bilden och blanda den blåa färgen med en stark färg, eller så tar man ett par vita shorts och tar många fina smycken.
Man kan lägga till en stark färg på ett läppstift för att göra det ännu snyggare!

S4R4


Kommentarer
Postat av: Linda

Å det ser jätte fint ut

2012-06-10 @ 09:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0