Frågestund svar del 3

Hej bloggen!
Nu kommer dom sista frågorna, sen är det klart!
Hoppas ni är nöjda med svaren.

Vad har du för data? :D
Svar: Jag hade en Macbook pro, men den har tyvärr gått sönder.
Jag bloggar via en dell eller genom min iphone eller ipad!
Fin blogg du har!
Hur tar du så bra bilder,tips?
Svar: Tack!
Jag antar att du menar mina bilder på mig...
Jag fotar hemma med en vit vägg och sen readigerar lite.
Ha ett bra ljus och en bra kamera så går det bra!
Hur många strumor har du? ;)<33
Svar: Eh, random fråga?
Men jaa... många!
Vad har du för mobil & gillar du den?
Svar: Jag har en iPhone 4!
Bäst hittils av alla 5 mobiler jag haft :)
Vart bor du?
Svar: I will never ever say!
Älskar du mode och vad är ett "måste" i garderoben?
Svar: Ja det gör jag, älskar att ha nya och fina kläder på mig!
Alla bas kläder igentligen...
Hur många syskon har du och hur många skor har du? kolla min blogg <3
Svar: Jag har 2 syskon, en syster och en bror!
Jadu, jag tycker om skor så hatr väl många från vinter skol till sommar skor ;)
Dom 3 senaste sakerna du köpt?
Svar: Lepoard skjorta,shorts & skor!
Älskar din blogg! Och ditt hår, vad gör du med det???!!! <3
Svar: Tack så mycket!
Jag har svarat på det i del 2, kolla in det ;) <3
Har du någongång varit elak mot dina kläder?! Typ såhär"dig ska jag inte ha på mig mohahah"Love yor blogg! Sara hoppas vi ses någon dag <3333333
Svar: Hahah, rolig fråga...
Jag brukar aldrig säga sådär, men dock så väljer jag bort vissa plagg några dagar!
Hoppas ni är nöjda med svaren!
Det här var dom sista frågestund svaren
Kram
S4R4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0