Del 2 Frågestunden

Hej!
Här kommer resten av svaren, hoppas ni är nöjda!
Det kommer bli del 3 också, för det blir för mycket i ett inlägg , för att dela upp det också


Har sett din blogg förut!
Men min fråga är, Hur sminkar du dig?
Svar:
Aha okej, kul
Jag sminkar mig inte alls mycket, men kan säga vad jag tar för ansiktet osv.
Jag börjar först och främst smörja in mig med en kräm för ansiktet, tar concealer under ögonen,
om jag är blå eller lite mörk.
Och sen tar jag lite rouge eller bronsfärg puder för kinderna, sen är jag klar!
Ingen mascara, kajal, eyeliner eller något sånt!
Det räcker för mig ;)
Kan du visa mer bilder från när du var utomlands? :D
Svar:
Eftersom att jag gjorde den här frågestunden för länge sen så menar du säkert i julas när jag
var utomlands, inte nyss när jag reste i april
Kan föröka göra ett inlägg med många bilder från när jag var utomlands i julas!
Vad är de pinsammaste du varit med om i hela ditt liv? :D <3
Svar:
Finns säkert många saker som både är svåra att ta upp här haha och lite sådär pinsamma!
Jag kan säga en sak... hmm... Kommer faktiskt inte på något som jag kan säga här på bloggen, hehe
Vilka är dina favorit nagellack?
Svar:
En enkel, fin, vanlig, snygg, & användbar vit färg & Ett genomskinligt lack !
Ditt hår är så fint!
Gör du något speciellt med det? :) :D
Svar: Tack så mycket!
Jag duschar 3-4 ggr i veckan, haha ibland mindre faktiskt
Inpackning 1 gång i veckan
Borstar ibland, verkligen intee varje dag...
Sover med fläta ibland, när jag har tid att fixa en fläta
Tar en olja för mina hår toppar varje dag med namn moroccan oil, jätte bra olja!
Det är ungefär det jag gör!
Det var alla fråger för det här gången, del 3 kommer nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0