Finally!

Hej! För några dagar sen shoppade jag en sak som jag har velat ha i ... 2-3 månader .. Till och med mer! Om ni kommer ihåg gjorde jag ett helt inlägg om det hör förut och berätta att jag ville ha en. Jag har inte hittat den i någon affär. Men mina kära vänner har hittat den åt mig och berättat vilken affär den ligger i osv... Då köpte jag den , äntligen!! Det är en knall blå skjorta, en svalkande skjorta och med ett chiffong material. Fint till sommaren eller sena sommar kvällar, ett bra köp och är jätte nöjd! Jag visar i ett annat inlägg med en outfit och hur man kan matcha skjortan med den blåa vackra färgen! S4R4


Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow vad fiin,vart finns den?

2012-07-11 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0