Tråkiga dagar

Hej bloggen !
Brukar ni också ha tråkiga dagar i veckan?
Om ni har det ibland & ni inte vet vad ni ska göra då, har jag ett jätte bra tips för er som gillar mode & fotografering...
Det här brukar jag göra när jag har tråkigt :
1. Ta fram din kamera ( Om du ej har, ta din mobil)
2. Fixa din hair style och sätt på lite make up, om du vill (kan vara kul..)
3. Välj en outfit från din garderob, senaste köpet, eller modernaste outfiten du kan hitta, kanske??
4.Hitta en vit vägg , där du sen kan fotas på eller gå ut i naturen !
5. Du är redo till din hemma plåtning !
Bildera du tar sen kan du lägga upp på din blogg sen eller om du gilla bilden du tog så mycket så det blir en profilbild på fb ?
Kom ihåg, tipset jag gav dig är ju för dig som gillar att ta kort och mode osv.
Det är det min blogg handlar om !
Hoppas ni gilla tipset jag gav er & att ni använder det någon dag !
KRAMAR
S4R4
En bild jag tog hemma för länge sen, har lagt upp den förut , vad tycks?

Kommentarer
Postat av: cajsa

sv: Genom att kolla folks komentarer!

2012-01-09 @ 10:34:05
URL: http://whiteroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0