Imorgon, drar jag igång!

Hej bloggen!
Imorrn tänkte jag ha min första frågestund, Det kommer bli spännande och kul!
Jag har ju tyvärr inte så många läsare så jag kommer inte svara på frågorna förs jag minst har fått 5 kommentarer.
När ni, kära läsare har skrivit 5 st frågor/kommentarer kommer jag då svara i et inlägg.
Ni får fråga vad som helst om tex. Bilder,Foton,Mode,Kläder,Naglar allt... Allt mellan himmel och jord!
Jag hoppas såklart på att ni har några frågor att ställa, det är bara att skriva...
Men inte i det här inlägget, utan det andra inlägget som jag kommer skriva imorgon.
Kom ihåg, skriv inte här, håll kvar era frågor till imorrn, hejdå
S4R4

Vad tyker ni om min "Frågestundbild",lite crazy miin!
Den kommer jag ha varje gång jag har frågestund!

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS

2012-01-23 @ 20:14:29
URL: http://joo.blogg.se/
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

hej Babe <3

Nu kan du se vem som vann dagens blogg!

Blev de inte du idag är de bara på de igen, imorgon kanske du blir dagens blogg



PUUSS <3

2012-01-24 @ 08:16:26
URL: http://joo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0