Sick #2

Hej bloggisen!
Jag vill bara uppdatera lite för jag bloggade inte igår på en heldag, pga att jag var sjuk och inte kunde röra på mig och ja, jag var riktigt sjuk ...
Idag kan jag i allafall röra på mig på mig och stå upp.
Jag tänkte göra en överraskning, tyvärr inte video bloggningen för min röst låter som en.....kratta kanske?!?
Men... Jag ska göra en annan video, om ni kommer ihåg så lovade jag er förut, för längesen...
Ska iallafall påbörja och redigera!
Ha det så bra, höra senare
S4R4


Kommentarer
Postat av: Anonym

omgsh!

Ditt leende och dina ögon, allt är så fint!

2012-02-06 @ 16:40:31
Postat av: Anonym

Snygging! 😉

2012-02-07 @ 08:25:43
Postat av: Anonym

Love your blogg!

2012-02-07 @ 10:13:39
Postat av: tara

hej jag älskar din blogg

du e jätte fin...

gör dunåt med ditt ansikte typ plockar ,smink elr nåt sån svara pleaseee

älskar dig

2012-02-13 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0