Q/A

Hej bloggen !
För några dagar sen fick jag en fråga, haha såg inte den förs nu, sorry!
Som ni vet så älskar jag att svara på frågor och sånt ni frågar, så det är jätte kul, och jag blir såå glad!

Här kommer en fråga, läs Bilden för att veta frågan, så jag tänkte vara på den lite snabbt, hihi

Svar: Haha tack såå mkt Tara!
Japp jag gör eller har plockat mina ögonbryn , men tycker det är snyggt att hålla dom fina och tjocka , så jag plockar inte dom smala och tunna, som du kanske ser...
Jag använder inte smink såå mycket , det behövs inte änns för mig , om jag behöver, tar jag lite concealer för att dölja mörka ringar och lite rouge för att det är snyggt, haha
Men tack för frågan och skiit kul att du gillar min blogg !

Fortsätt fråga , svarar alltid!

Ha det bra
S4R4


Kommentarer
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

Himla fin blogg :D

2012-02-17 @ 19:49:45
URL: http://nikkkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0