Make up

Heej bloggen!
Idag är jag fortfarande sjuk, men har nog mest kollat på film och haft mysigt...
Ibland blir man sjuk & så är det...

Under dagen idag så skulle min mamma på en födelsedags fest, så jag fick lust till att sminka henne snyggt...
Jag gillar att sminka och hålla på med sånt, hihi
Jag höll på i ca 30 min på att arbeta med ögonskuggerna & skugga och allt det där..., men det var jätte kul!
Både jag & min mamma blev nölja och gillade det.
Vi kollade vad hon skulle ha på sig för att matcha med ögonskuggorna...
Det blev mellan två färger, Guld & svart/brunt, sotade jätte lite och aa, det blev en fest sminkning, inte direkt till vardags!
Här kommer resultatet på Mammas ögon !
Hoppas ni gillar looken!



Hörs senare!
S4R4


Kommentarer
Postat av: Claudia

2012-02-05 @ 09:59:35
URL: http://cookiiies.blogg.se/
Postat av: Claudia

sv: tack sötis! :)

2012-02-05 @ 09:59:42
URL: http://cookiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0