Hår tips

Hej bloggen !
Tänkte ta upp några Hår tips , Fick det förut på frågestunden så nu hade jag lust till att ta upp den frågan...

När jag duschar så använder jag schampo och balsam, utan balsam är mitt hår trassligt för det är så tjockt.
Jag tar en inpackning 1 gång i veckan.

Jag kammar mitt hår nästan varje dag, och tar hand om det.

När jag plattar eller lockar så använder jag ibland (glömmer bort ibland) silk som skyddar mot värmen så inte håret blir dåligt.

När jag sover så har jag utsläppt och ingen tofs annars vaknar jag upp som ett lejon.

Jag försöker att inte hålla på med håret så mkt , speciellt inte på hårbotten, håret blir snabbt fettigt.

Det var nästan allt jag försöker göra/dölja med mitt hår!

Ha det bra
S4R4



Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Jättevackert hår!

2012-03-01 @ 15:42:23
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0