5 saker ni inte visste om mig!

Hej bloggen!
Tänkte köra den hör "leken" lite för skojjsskull, det är ju bara kul att veta.
Då kör vi,

1. Jag kan inte sluta pilla/rita på saker under en lektion ... Som tex mitt iPhone skal, jag ritar på det , det bara blir såå

2. Jag älskar att shoppa & kläder! Alla tjejer gör väl det?

3. Jag är tyvärr bara 1.50 cm lång , koort! Men vill bli längre , det är bara snyggare!

4. Jag har ett intresse till att dansa och sjunga , kul grej liksom!

5. Jag ÄLSKAR mode och skulle vara en kul grej ifall jag håller på med mode/modell sak åt sidan, i framtiden...

Då vet ni 5 saker om mig, kul
Hörs senare
S4R4


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ditt ansikte är finta !

Hur öre med dej?

2012-02-25 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0