We heart it !

Det finns jätte fina och mysiga vinter bilder på weheartit , tycker det är jätte kul att kolla på massa fina bilder .
Det är ju december nu och man blir jätte sugen på fixa det mysigt med ljus när man kommer hem från skolan.
Här är iallafall några bilder !

Snart ska jag dra till skolan , snön är iallafall här i Stockholm men jag har inte riktigt tid att fota fina bilder eller gå ut i snön . Har läxor och mycket prov , den här veckan har jag 3 st prover som är svåra och ska bli skönt när de är gjord!!

Förlåt för mitt bloggande, jag kommer fortfarande inte blogga mitt bästa, men vi kan göra en plan , hela nästa vecka kan jag blogga, då är det min sista vecka i skolan . Puss


Kommentarer
Postat av: Tyra

Vad härliga bilder !! Lägg upp fler

2012-12-04 @ 21:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0