5 saker ni inte visste om mig ...

Nu kör vi på "fem saker ni inte visste om mig" !

~ Jag måste ha städat rum... Jag känner mig äcklig/smutsig om jag inte har städat rum HAHA

~ Jag dammsuger ganska ofta mitt rum och gör rent för jag känner att jag sover med damm och små kryp.
Det känns som att varje sak jag tar på , så är det damm på, i mitt rum , men det är inte alltid så , men det känns så!

~ Jag är allergisk mot honung !

~ Jag mååste smörja in mig med en kräm precis när jag vaknat och gått upp.. Det är bara en vana för mig , hehe

~ Jag kommer att försöka blogga mycket mer snart 3 inlägg per dag.. Men det är snart , inte nu! Håll ut

Har det bra alla läsare
S4R4

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/2624716/images/2012/pic_502968c2e087c35e75000045.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fina bilder <3

2012-08-14 @ 09:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0