Senaste nageldesignen!

Hej bloggläsarna!
Ännu ett tidsinställt inlägg till er...

Dom senaste naglarna jag har gjort är dom på bilden.
Jag tyckte det såg så enkelt ut med bara fransk manikyr, så  jag tog ett mönster på naglarna.
(Det har kommit en ny metod som man kan använda, som en tatuering fast för naglar som man kan sätta på naglarna.)
Jag tyckte det blev jätte snyggt!
Här komer en snabb beskrivning på hur jag gjorde dom
  • Målade en vanlig fransk manikyr på naglarna (lackade osv)
  • Lät dom torka minst i 10 min, viktigt...
  • Använde mig ett mönster som jag kunde välja på bland 10 andra
  • Klippte ut 10 st( 10 fingrar) och la dom i en vatten skål
  • Satte fast mönstrerna på naglarna, så drog jag bort pappret(som en tatuering)
  • Klart!
Bra & enkel metod det har kommit, väldigt nöjd!
image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla gör fler nageldesigner? :D

2012-04-18 @ 19:37:56
Postat av: iiiden

åh så snyggt!

2012-04-18 @ 20:15:10
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0