5 saker ni inte visste om mig

1. Jag är allergisk mot honung , bara jag äter det så får jag utslag på kroppen , överallt & det kliar som satan!

2. Jag kan inte sluta pilla på saker eller rita , tex i klassrummet , antigen så måste jag rita på bordet eller så håller jag på med mitt mobilskal

3. Jag älskar att shoppa, skaffa nya kläder , eller det kanske ni redan visste?

4. Jag är faktiskt född i Sverige , ville bara säga det , med tanke på mitt utseende , inte så svenskt !

5. Jag älskar fredagar, kom inte på ngt annat hehe


Kommentarer
Postat av: we will never walk alone

Vill du bli dagens blogg och ha chansen att synas inför min 600-700 läsare?

Ny tävling varje dag!

2012-04-01 @ 22:40:30
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0