ÖNSKELISTA !

1. Vinter jacka
2. Vinter skor med kilklackar
3. Mössa och vantar
4. Mjukis byxor
5. Twilight-box (med alla filmer i , förutom breaking dawn då )
Bilder kommer nu..
Har ej bestämmt vad jag ska köpa för jacka så kan ej visa bild...
Skorna jag vill ha hittar jag ej bild på...
Mössa med en fake päls boll, spelar inte så stor roll för äkta osv, den på bilden är skogsgrön , jag vill ha i svart.
Helt vanliga svarta vantar, bra att ha.
Mjukis byxorna stämmer inte så med bilden men samma färg osv, men dom ska inte vara tighta ner till utan bara vanliga.
En twiligt box med alla filmer som har släppts ut samlade.
Så då har jag skrivit ner min önskelista , för just nu, kan ändras och jag tror det men nu vet ni ungefär...
Hörs senare bloggen !
S4R4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0