Something you need to remember your childhood- A camera

Hej, har haft det underbart här hemma sen lördags kväll...
Jag vill ha något, verkligen...
En ny kamera, Canon G11 eller G12
Jag har ju en kamera & behöver ingen igentligen men jag vill ha en bättre och Canon G11/G12 skulle vara perfekt.
Men, vi får se hur det blir <3
Denna vecka behöver jag bara gå 2 skoldagar, fy vad skönt!
Onsdag-Torsdag-Fredag-Måndag är jag ledig, Pga. student & ledigt i skolan

Har ingen bild just nu...
Jag vet att det inte är kul med en blogg utan bildinlägg

Ses senare :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin toppbild eller vad man ska säga;-)

2011-06-05 @ 13:20:46
Postat av: Amanda

Fin blogg!

2011-06-05 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0