I <3 Gröna lund...

Jag var i grönan igår!!

Seriöst, jag åkte typ allt där, och det var så kul!
Jag va lite galen för jag åkte olika saker en efter en.
Men där imot så var det inte så kul att åka själv (ibalnd.)
Så nästa gång jag åker dit vill jag åka med nån vän... :)
Vi kom dit ca kl.12.00 och åkte hem kl.22.00, och ändå så vill jag åka mer... :(

Min roliga favorit är... EXTREME (Stavas)
Min galna favorit är... INSANE
Min höga favorit är... FRITTFALL (Högt så klart)

Det var min lista över attrakitionerna just nu/den här gången

Nånstans av dom dära armarna satt jag i...




Hejdå nu måste jag fixa tills vår joggingsdag imorgon !






Kommentarer
Postat av: Sofia

va kul!

2011-05-23 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0