Amsterdam

Hej bloggen! Här kommer informationen jag tänkte informera er om. Jag har inte sagt det inna eftersom att det planerades i lördags och söndags!
 

På torsdag den här veckan kommer jag att åka till Amsterdam med min syster och hälsa på min pappa. Det är första gången jag åker själv någonstans, har min lillasyster bredvid mig så det blir grymt kul! Är borta där sex dagar, får se om jag kan blogga där! Kanske lägger upp något på instagram, följ mig där @sarasel eller @selprivate om du känner mig. 
 
Just nu pluggar jag och gör läxor till nästa vecka och till den här veckan, så jag slipper göra läxor under semestern eller efter att jag har kommit hem. 
 
Har det bra så hörs vi snart igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0