1 års paus

Jag har funderat länge på det här, det här med att börja blogga igen. Jag tog min ettårs paus och det var skönt. Jag hade inte lika mycket tid och mycket annat hände också så jag bestämde mig för att sluta blogga . Då menade jag helt.

Idag är det den 2:a augusti 2014 och jag känner för att börja blogga igen. Det ska bli kul! Jag hoppas styrkan håller sig länge och att jag inte vänder. En blogg är bra att ha och jag känner att det är dags igen.

Jag ska försöka börja om på nytt. De gamla inläggen vill jag inte ens kolla på eller läsa. Men jag tänker försöka att inte ta bort de. Det är fortfarande jag, det är jag som kommer skriva och blogga. Dock kommer det nog vara lite ovanligt och inte som förut. Hur? Ja... Det får ni se inom kort!

Vi ses snart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0