Finish!

Hej bloggen!
Idag har jag vart med mamma och köpt dom sista grejerna som behövs till min avslutnings outfit!
Det är alltid kul att hitta skor, klänningar osv...
Till slut hittade jag ett par perfekta skor och ett par shorts, klänningen har jag redan hittat!
Kan bara säga en ledtråd om min färg i outfiten, orange!
Mer säger jag inte, ni får se outfiten dagen då det är avslutning...
Intee långt kvar, snart är det dags
Sen efter allt det här blev det thaimat, och nu är jag hemma!
Efter det här inlägget blir det resten av svaren fr frågestunden, men senare
För det tar ett tag och skriva allt...
Fint väder det är här också, regn hela dagen och ska fortsätta så i några dagar till...
Hej JUNI!
Ha en bra lördag !
S4R4
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0