Tisdagen den 17 Januari

Hej alla bloggläsare!
Idag hade jag prov, det gick ganska bra faktiskt! *Tummen upp*
Känns sjönt att få det gjort...
Så nu är jag nästan fri från läxorna, nu när jag har "free time"
Tänkte jag ta det lungt och kolla på någon film.
Juste, igår var jag i centrum efter skolan & köpte det jag ville ha, om ni kommer ihåg så skrev jag för inte så länge sen... iallfall, det blev som jag ville, en vit vanlig stjorta & en mörkblå stickad tröja.
Kommer göra ett helt inlägg om det här, där jag bl.a visar outfit!
Nu ska jag "chillaxa" & fixa en god smoothie !
Ni får ha det så bra, håll utskik efter nästa inlägg ;)
S4R4
Ska fixa en sån her Smoothie!
En bild på massa "Saror", hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0