Dagens Planer!

Hej bloggen!

Idag blir det bara hemma dag & bara ta det lungt.
Har lite saker att göra & ska filma frågestund videon & readigera tänkte jag, kanske kmr upp imorgon...
Jag måste faktiskt ta & hinna ta flera "My L00K" bilder innan jag drar till skolan varjedag, bara för er skull , thihi
Men måste hinna till skolan så klart också om jag ska göra det.
Iallfall, jag måste duscha & sen blir det möblera om mitt rum, tröttnar på min "stil" jag har nu, det är så stökigt...
Kan visa före & efter bild, jaaa, det blir nog kul!
Ha en sköön Söndag, vi hörs snart!!
Kramar
S4R4
En bild jag aldrig visat , tagen ganska nyligen!

Kommentarer
Postat av: ebba

Fin blogg! :D

kolla gärna min

2012-01-29 @ 12:50:54
URL: http://ebbaballerina.blogg.se/
Postat av: Ebba

hur tar du så bra bilder?

Kraaam

2012-01-29 @ 13:24:31
URL: http://ebbag.blogg.se/
Postat av: Sofie

Cool bild;)

2012-02-01 @ 19:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0